#1


Oyunculukları yapmacık bulanlar var, İstanbul'dan Urfa'ya nasıl 5 dakikada gidiyolar diye sitem edenler var..

Açıkçası ben diğer Türk dizilerine göre beğendim. Ayrıca bu mantık hataları yabancı dizilerde de var ki?

Bence izleyin arkadaşlar gerçekten güzel dizi, bi şey kaybetmezsiniz
Omerdmrbs0 beğendi
#2
Benim atiye hakkında düşündüklerim şöyle;

Giriş kısmı özellikle iyiydi gizemli şeyler vardı ve merak ettiriyordu
Gelişme kısmı iyiydi ama giriş kısmında oluşan soruların bazılarını cevaplıyor ve yeni sorular ekliyordu
Sonuç kısmı beni biraz hayal kırıklığına uğrattı çünkü soruların çoğu cevaplanmamıştı ve hatta hala yenileri ekleniyordu

Bu durumda tabii ki 2. Sezonu bekliyorum ama 1. Sezon için iyi diyebilirim
beyzaland beğendi
#3
(22.01.2020, Saat: 02:05)egmn01 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Benim atiye hakkında düşündüklerim şöyle;

Giriş kısmı özellikle iyiydi gizemli şeyler vardı ve merak ettiriyordu
Gelişme kısmı iyiydi ama giriş kısmında oluşan soruların bazılarını cevaplıyor ve yeni sorular ekliyordu
Sonuç kısmı beni biraz hayal kırıklığına uğrattı çünkü soruların çoğu cevaplanmamıştı ve hatta hala yenileri ekleniyordu

Bu durumda tabii ki 2. Sezonu bekliyorum ama 1. Sezon için iyi diyebilirim

Henüz 5. Bölümdeyim fakat söylediklerinize katılıyorum. Gizemli olayların olması dizinin sürekliliğini sağlıyor ve bence izlemeye değer bir dizi.  :blush:
#4
Diziyi İzlemeden önce bir bakayım dedim yorumlara, dizi kesitlerine, kısa kliplere...

Ve; ilgimi çekmedi...
Belki Klasik bir Konu Üzerinden Yürüdükleri,
Şekiller Şukullar ile Alakalı Olduğu için...
He bir de, Yukarıda değinildiği gibi, oyuncular yapmacık bir tarz sergilemiş Sahneleri Oynarken...

Neys Canııım, Başka Dizi mi Yok...
#5
Türk yapımlarını Netflix'te gördüğüm için çok mutluyum. Sırf Türk dizisi diyerek uzaklaşanlar da var ancak ön yargıları kırmanızı tavsiye ederim. Tamam bir başyapıt değil ama boş zamanları öldürecek kadar güzel bir dizi.
#6
Öncelikle Türk yapımı bir dizi olduğu için gurur duyuyorum. Ve her ne kadar çoğu Türk dizisinden iyi olsada eksikleri vardı. Dizi bitti ve hala göbeklitepeyle ilgili bir şey öğrenmedim yada ben kaçırdım. Dizi gayet güzel ilerledi fakat çok fazla soru kaldı aklımda. Final bölümü daha iyi olabilirdi. Aşırı kaliteli bir dizi diyemem fakat çokta güzel izleniyo. Bir the haunting of hill house değil tabiki. Eğer gizem temasını seviyorsanız bakabilirsiniz
beyzaland ve 1 diğer kişi beğendi
#7
(26.01.2020, Saat: 17:42)Begerd Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Öncelikle Türk yapımı bir dizi olduğu için gurur duyuyorum. Ve her ne kadar çoğu Türk dizisinden iyi olsada eksikleri vardı. Dizi bitti ve hala göbeklitepeyle ilgili bir şey öğrenmedim yada ben kaçırdım. Dizi gayet güzel ilerledi fakat çok fazla soru kaldı aklımda. Final bölümü daha iyi olabilirdi. Aşırı kaliteli bir dizi diyemem fakat çokta güzel izleniyo. Bir the haunting of hill house değil tabiki. Eğer gizem temasını seviyorsanız bakabilirsiniz


Evet bende güzel ya ama şey yani dediğin gibi biraz mantık hataları falan var. İzlemeyenlere tavsiye ederim türkiye dizileri için güzel ama daha iyi olabilirmiiiş  Gülümseme
#8
Bence gayet güzel bir diziydi. Hele ki Türk yapımı olup da Netflix'te olduğu için gurur duydum. Güzeldi yani??
beyzaland beğendi
#9
Herşeye rağmen son zamanlardaki en iyi dizi türk dizisi

Nedeni dizinin çok iyi olması değil, dizilerin kötüleşmesi. Yeni işleri bekliyorum umarım Türkiye'de internet sektörü gelişir de insanlar mucize doktora en iyi dizi demez...
(Mucize doktor'a iyi diyorsanız mucize doktor en abartılan dizi konuma yorum yazabilirsiniz)
Damlabrien beğendi
#10
Başları iyiydi ama sonlarına doğru sıkılmaya başlamıştım. İzlemek istiyorsanız izleyin derim zaten 1 sezonluk
egmn01 beğendi

Yorum Yazmak İçin


Ücretsiz Kaydol veya Giriş Yap

Dizi ve Filmler ile ilgili konulara dahil olmak için hemen üye olabilirsiniz veya üye olduysanız giriş yapabilirsiniz.



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Görüntülenme Cevap Son Cevap
Atiye 2. Sezon Moviephoenix 53 4 Dün, Saat: 17:00
Son Cevap: Rümeysa Çakır
Atiye - The Gift (2019-) admin 766 13 13.09.2020, Saat: 17:58
Son Cevap: sena.akdnz_1
Atiye Nilay 1046 14 27.07.2020, Saat: 14:46
Son Cevap: Gamzee0
Atiye Replikleri admin 445 2 01.04.2020, Saat: 06:03
Son Cevap: gogolunpaltosu
Atiye dizisi nasıl ? LaraveL 832 9 15.03.2020, Saat: 18:10
Son Cevap: admin
atiye 2.sezon teorileri alayım melisay003 472 3 22.02.2020, Saat: 21:17
Son Cevap: Nanze Wren