#1


The 100 7. sezon 1. bölüm yorumları ile başlamak istiyorum.

Tahmin ettiğimden bi tık daha iyiydi ama heyecanlı değildi. Hatta sıkıcıydı bile diyebiliriz. Tabi ilk bölüm olduğu için onlarca soru işareti ortaya çıkardı ve önümüzde 15 bölüm boyunca bunlara yanıt arayacağız anlaşılan.

Clarke yine bizim Clarke, yine ölüm tanrıçalığı yapıyor. Bende demiştim ama Clarke bu kadar sakin olamaz yani. Bi anda sinirlenmesi ve saçma kararlar alması gerekiyordu 😄

John Murphy'i hala sevmiyorum, her zaman kendi çıkarları doğrultusunda hareket ettiği gibi bu bölümde de aynı şekilde devam ediyor. Zaten pek görmüyoruz bu bölüm kendisini.

Görünmez bir şeyin / şeylerin Bellamy'yi anomaliye çekmesiyle başlayan bölüm diğerlerininde anomaliye girmesiyle bitti. Başka da bi şey olmadı yani.

Daha önce açılmış benzer konular;
The 100 - Final 7. Sezon Fragmanı Yayınlandı
The 100
The 100
Rio ve 8 diğer kişi beğendi
#2
~Her ne kadar önyargıyla izlemiş olsam da güzel bir bölüm olduğunu söyleyebilirim. Sanırım beni yeteri kadar tatmin etmeyen bir bölümde olsa yine aynı yorumu yapardım. 😅 Çünkü The 100 ilk izlediğim yabancı dizilerden biridir ve başlama sebebim de oldukça özeldir benim için, beklemediğim bir performans bile gösterilmiş olsa galiba yine de severek izlerim😇 Henüz diğer bölümleri yayınlanmadı fakat  şimdiden üzülmeye başladım, keşke bu sezon final olmasaydı. 🙃
admin ve 6 diğer kişi beğendi
#3
Geç başlamış olduğum bir dizi, umarım en kısa sürede 7. sezonu izleyebilirim  Gülümseme
admin ve 3 diğer kişi beğendi
#4
Henüz izlemedim de  fragmandan dolayı pek sarmadı yani 😂 sizce izlemeli miyim ?
admin ve 1 diğer kişi beğendi
#5
@Rio izlerken sıkılmazsın ama heyecanlanmazsın da. İlk sezonların hatrına izlenebilir.
hashasin ve 1 diğer kişi beğendi
#6
@admin öyle diyorsanız bir şans vereyim o zaman  Dil Çıkarma
hashasin ve 1 diğer kişi beğendi
#7
Güzel gidiyor ilk sezonlarda daki gibi merak uyandırıcı ögeler var bunda da. Finali nasıl olacak sabırsızlıkla bekliyorum.
#8
Yarım bırakmış olduğum bir dizi maalesef. Başta çoook sevsem de sonra clark’ın hareketleri falan beni diziden soğuttu. Yakın  zamanda belki tekrar bir şana veririm
admin ve 1 diğer kişi beğendi
#9
Kitaptan uyarlama olan dizler her zaman gözdemdir. Bu dizi de bence oldukça başarılı bir yapım ama sanki son sezonu o kadar heyecan verici değil gibi geldi bana
gamzebaytur beğendi
#10
İzlemediğim bir dizi
gamzebaytur beğendi

Yorum Yazmak İçin


Ücretsiz Kaydol veya Giriş Yap

Dizi ve Filmler ile ilgili konulara dahil olmak için hemen üye olabilirsiniz veya üye olduysanız giriş yapabilirsiniz.



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Görüntülenme Cevap Son Cevap
Whovianlar 13. Doctor ve son sezon hakkında beraber kötü konuşmak ister misiniz f.ebrar 254 0 03.02.2020, Saat: 20:42
Son Cevap: f.ebrar